Ajuda:EinesTutorial: Diferència entre les revisions
De EduWiki
Línia 21: | Línia 21: | ||
== Escriure una entrada nova == | == Escriure una entrada nova == | ||
− | Ja podem començar a escriure!!! Per fer una aportació, la primera cosa que farem serà cercar l'apartat més adient. | + | Ja podem començar a escriure!!! Per fer una aportació, la primera cosa que farem serà cercar l'apartat més adient. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | [[Image:2_escriure_una_entrada_1_copy.png|border]] | ||
+ | <br> | ||
Un cop escollit el que desitgem, la feina és fàcil!!! | Un cop escollit el que desitgem, la feina és fàcil!!! | ||
− | [[Image: | + | [[Image:2 escriure una entrada 2 copy.png|border]] |
== Fer enllaços == | == Fer enllaços == |
Revisió de 20:25, 18 des 2008
Contingut
Registrar-se: vull formar part d'aquest equip!
El primer pas és crear-se un compte en aquesta wiki (estem estudiant la possibilitat de validar els noms d'usuari i contrasenya de l'Xtec, però encara no està disponible)
1. Fer clic en "crea un compte" (busca a dalt, a la dreta)
S'obrirà el diàleg que serveix per iniciar la sessió o crear un compte, que és el que en aquest cas volem (Tornarem aquí per tal d'entrar o "iniciar sessió" les properes vegades)
Haurem d'omplir un formulari. Entretingut però important!
I finalment, visca! Rebem la benvinguda!!!
Escriure una entrada nova
Ja podem començar a escriure!!! Per fer una aportació, la primera cosa que farem serà cercar l'apartat més adient.
Un cop escollit el que desitgem, la feina és fàcil!!!